Alo 130 ne işe yarar?

Alo 130 ne işe yarar? Alo 130 ne işe yarar?, Bir firmayı nasıl şikâyet edebilirim?, Bir esnafı nereye şikâyet edebilirim?, Asansör ile ilgili şikayeti nereye yapılır?, 170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?, Hakkımızda şikayet varsa ne olur?

Alo 130 ne işe yarar?

Bir firmayı nasıl şikâyet edebilirim?, ALO 130 Ürün Güvenliği İhbar ve Şikayet Hattı Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı sorumluluğunda bulunan sanayi ürünlerine ilişkin ihbar ve şikayetlerin Türkiye'nin her yerinden doğrudan ilgili birimlere yapılabilmesini sağlayan Alo 130 Ürün Güvenliği İhbar ve Şikâyet Hattı aktif olarak hizmet veriyor.

Bir firmayı nasıl şikâyet edebilirim?

Bir firmayı nasıl şikâyet edebilirim?, ALO 130 Ürün Güvenliği İhbar ve Şikayet Hattı Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı sorumluluğunda bulunan sanayi ürünlerine ilişkin ihbar ve şikayetlerin Türkiye'nin her yerinden doğrudan ilgili birimlere yapılabilmesini sağlayan Alo 130 Ürün Güvenliği İhbar ve Şikâyet Hattı aktif olarak hizmet veriyor.

Bir esnafı nereye şikâyet edebilirim?

Bir esnafı nereye şikâyet edebilirim?, Bakanlığımız bünyesinde oluşturulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı” tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm yollarının sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözülmesi amacıyla başvurmaları gereken ilgili makamlara yönlendirildiği “bir çağrı merkezi” olarak hizmet vermektedir.

Asansör ile ilgili şikayeti nereye yapılır?

Asansör ile ilgili şikayeti nereye yapılır?, Alo 175 Tüketici Şikayet Hattı kapılarını Habertürk'e açtı

170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?, Kayıtlardaki 250 çağrıya konu dağılımına göre bakıldığında; 199 bildirimle asansör ilk sırayı aldı. Asansörler hakkında sürekli arıza yapmasına, yeşil etiketinin bulunmamasına, hayati tehlike oluşturmasına ve asansörde kalma olaylarının yaşanmasına yönelik ihbar ve şikayetler geldi.

Hakkımızda şikayet varsa ne olur?

Hakkımızda şikayet varsa ne olur?, 170 İhbar Edenin Kimliği Açıklanır Mı? 170 İhbar Hattı'na yapılan ihbarlar, ihbar eden kişinin kimlik bilgilerinin alınmasıyla başlar. İhbar eden kişinin kimlik bilgileri, kolluk kuvvetleri tarafından gizli tutulur ve üçüncü kişilerle paylaşılmaz.

Özel sektör nereye şikayet edilir?

Özel sektör nereye şikayet edilir?, Hakkınızda şikayet varsa şikayetçi kişinin polis merkezine ya da savcılığa gidip şikayetçi olarak ifade vermesiyle soruşturma işlemi başlar. Daha sonra soruşturmayı yürüten kolluk görevlileri cumhuriyet savcısının da talimatıyla sizin ifadenize başvururlar.

Isimsiz ihbar dikkate alınır mı?

Isimsiz ihbar dikkate alınır mı?, ALO 170 aracılığıyla işyeri tarafından ödenmeyen normal çalışma ücretleri ve fazla mesai ücretleri ile ilgili şikayetler alınmaktadır. İstenen bilgiler; İşyerinin ünvanı, işyerinin açık adres bilgisi, işe giriş-çıkış tarihinizdir. Kayıt dışı istihdam şikayetleri ALO 170 aracılığıyla yapılabilmektedir.

Işyerini şikayet edince ne olur?

Işyerini şikayet edince ne olur?, Ayrıca şartları varsa Vergi Dairesi Başkanlıklarına veya Defterdarlıklara yazılı olarak yapılacak ihbarlar neticesinde ilgilisine ihbar ikramiyesi de ödenmektedir. İlgili mevzuat gereği ihbar eden kişinin kimliği gizli tutulmaktadır.

Para iadesi yapmayan firma nereye şikayet edilir?

Para iadesi yapmayan firma nereye şikayet edilir?, İş sağlığı ve güvenliği kanunu gerekliliklerine uymayan işletmelere, çalışanların ihbarı sonrasında teftiş yapılır. Teftiş sonucunda müfettişlerce cezai yaptırımlar uygulanmaktadır. İşverenlerin OSGB firmalarından hizmet alarak İSG mevzuatına uyması hem kendileri hemde çalışanları için yasal zorunluluktur.

Alo 1.30 a neler şikayet edilir?

Alo 1.30 a neler şikayet edilir?, Para iadesi yapmayan bir firma ile ilgili şikayetlerinizi Tüketici Hakem Heyetine iletebilirsiniz.

181 nolu telefon nedir?

181 nolu telefon nedir?, ALO 130 Ürün Güvenliği İhbar ve Şikayet Hattı

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı sorumluluğunda bulunan sanayi ürünlerine ilişkin ihbar ve şikayetlerin Türkiye'nin her yerinden doğrudan ilgili birimlere yapılabilmesini sağlayan Alo 130 Ürün Güvenliği İhbar ve Şikâyet Hattı aktif olarak hizmet veriyor.


184 şikayet edince ne olur?

184 şikayet edince ne olur?, Hafta içi sabah 08:00 den akşam 18:00 a kadar Alo 181 Çağrı Merkezimizi arayarak; Operatörler yardımıyla Tapu Müdürlüklerindeki işlemleriniz için randevu alabilir, Tapu ve Kadastro ile ilgili konularda bilgi edinebilir, Kurumumuza görüş ve önerilerinizi, taleplerinizi iletebilirsiniz.